Sunday, September 4, 2011

Stylizacja wiktoriańska

 Dzisiaj moja pierwsza poważniejsza styliacja inspirowana epoką wiktoriańską i współczesną modą japońską czyli Classical Lolita Fashion. Zainteresowanych tematem zachęcam do poszperania w linkach po prawej stronie bloga i przeczytania TEJ notki. 
Bluzka z szafy mamy przeżywa drugą młodość, spódnica z secendhandu (skracałam ją o jedną falbanę - ścinek materiału wykorzystałam do zrobienia kokardki). Zegarek i buty były już prezentowane wcześniej:)
Jak Wam się podoba taki zestaw?


16 comments:

  1. cudownie wyglądasz:)!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Mnie się bardzo podoba, wiktoriański styl uwielbiam, kocham spódnice takie, a nawet dłuższe. Ale co mi tu najbardziej pasuje to Twoje długie, piękne włosy.

    ReplyDelete
  3. Niesamowite! Nigdy nie myślałam, że ubieranie się w stylu japońskim jest w Polsce możliwe. W animach jestem zakochana, więc Twój styl niezwykle przypadł mi do gustu. Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  4. ciekawa stylizacja, niesamowite masz włosy! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga.;)
    vogue-beauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ciekawa stylizacja ;) ale masz długie włosy! :D

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie klimaty.. *-*

    Zapraszam również do mnie ;)

    krajula.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. bardzo dziękuję^^
    miło czytać tyle miłych komentarzy

    ReplyDelete
  8. aaaah, czemu nie wrzuciłaś na forum tego? fantastyczna stylizacja!!!! w ogóle weź wbij w końcu na jakiegoś mita :D a co do moich rajstop to na allegro kupiłam za 12zł :D jak poszukasz to powinnaś znaleźć, chyba jeszcze są...

    ReplyDelete
  9. boska stylizacja!!!!!!!!! zakochałam się <3 dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  10. CUDOWNIE *____*
    kocham wiktoriańskie klimaty <333

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.