Thursday, October 20, 2011

Brązowa torebka H&M - recenzja

brązowa torebka h&M, ruda torebka, ruda torbaa

 Ostatnio zamarzyła mi się brązowa (ruda?) torebka podobna fasonem i gabarytami do mojej ulubionej. Znalazłam ją w H&M
Pierwsze wrażenie:Wygląda ładnie ma idealną wielkość i regulowany pasek. Mieści zeszyt lub cienką teczkę formatu A4:) Wspaniały rudo-brązowy kolor i minimalistyczne ozdobne elementy w kolorze złotym mnie do niej przekonały.
Materiał: Skóropodobny
Wykończenie: Estetyczne, bez zbędnego połysku. Zapinana na zatrzaski, co jest bardzo niepraktyczne, nie polecam torebek z takim zapięciem, ponadto nie ma już zamka w środku. 
Wnętrze: Klasyczna podszewka, jedna zapinana kieszonka i dwie nie zapinane. Zapełniona przybiera kształt worka, a rzeczy układają się... chaotycznie:)
Cena: 59,90zł
Ogólna ocena: 7/10




W następnym piście obiecuję już jakąś stylizację i... może małe rozdanie:)

3 comments:

  1. Byłam wczoraj w H&M i oglądałam tą torebkę ;D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Dlaczego nie:) Dużo dziewczyn chodzi z torebkami zamiast toreb i plecaków

      Delete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.