Monday, November 21, 2011

Paczuszka z Japonii:)

 

Wreszcie dotarła do mnie zamówiona sukienka. Trochę się martwiłam bo szła dłużej niż poprzednia ale cieszę się, że już jest u mnie:) gdy będę miała troszkę czasu to napiszę jej recenzje.



Zdjęcie ze sklepu Bodyline wersji różowej mojej sukienki

Do końca miesiąca trwa promocja - wysyłka za 1$, więc może się jeszcze na coś skuszę;p Zastanawiam się nad  spódniczką (wersja brązowa) i beżową sukienką, co o tym sądzicie?
 

  

Podoba mi się jeszcze  sukienka z długim rękawem w wersji czarnej albo wiśniowej, niestety może być mi za duża (nie ma z tyłu zmarszczonej gumkami wstawki (jak większość sukienek tej firmy), dzięki której dopasowuje się do różnych sylwetek)
 

7 comments:

  1. dziękuje za opinie ;) z chęcią bym Cie zobaczyła w tej sukience oczywiście z recenzją włącznie ;)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Ciekawa jestem jak będzie się układać.!
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    ReplyDelete
  3. a może wpadniesz w sobotę do chimery?;) mini-meeting chcę zrobić:D

    ReplyDelete
  4. no ciekawa jestem Twojej stylizacji z sukienką, bo na modekach wygląda tak sobie

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.