Thursday, April 19, 2012

Sukienka z Japonii recenzja | Bodyline L003 rose dress

W odpowiedzi na Waszą ciekawść i zainteresowania recenzjami japońskich ubrań, obiecana recenzja nowej sukienki z Bodyline. Ten post miał się ukazać już jakiś czas temu, nie wiem, dlaczego się zgubił, już mam następną sukienkę do opisania, kontynuując...
Zdjęcie sklepowe wersji różowej: 
 

Moje zdjęcie (wybrałam kolor niebieski):


Pierwsze wrażenie: Moje śliczne różyczki^^ (tak... znowu). Kwiatki są wyraziste, a materiał dość gruby i sztywny. Denerwują mnie jedynie falbanki przy ramiączkach.
Materiał: Bawełna z domieszką, lekko elastyczny, mocny, lekko sztywny.
Wykończenie: Estetyczne, użyto dobrej jakości koronki, z boków przyszyta wstęga (?) do zawiązania w akokardę. Trochę niepraktyczne, że nie jest odpinana, sprawiaja problem jeśli się zakłada sukienkę pod kurtkę. Sukienka zapinana na zamek. Falbanki na ramiączkach (?) bardzo solidnie przyszyte (próbowałam je wypruć bo są... niereformowalne, nie mieszczą się pod swetrem, dziwnie się marszczą, a na plecach układają, jak skrzydła. Można je zapinać prosto (opcja dla wysokich) lub na "X" na plecach
Fason: Rozkloszowana, zebrana w pasie, z tyłu elastyczna wstawka i wiązanie. Długość przed kolano. Najładniej będzie się układać z tiulową halką. Postaram się jeszcze edytować ten wpis i dodać więcej zdjęć
Dodatki: W zestawie była kokarda, dobrze wykończona ale sztywna i ciężka (zdecydowanie za ciężka do malutkiej agrafki)
Cena: sukienka 27$, przesyłka 5$ (teraz jest 10$) -> obecnie niedostępna w sprzedaży
Użytkowanie: Mało gniewliwa, nie traci swojej lekkiej sztywności po praniu, nie farbuje:) Lekko szeleści
Ogólna ocena: Sukienka 7/10 (za te dzikie falbanki)

Tak była zapakowana :)
Resztę zdjęć zjadł pies;p

3 comments:

  1. wydaje mi się , że wybrałaś ładniejszy kolorek ;d

    ReplyDelete
  2. Gdzie kupiłaś taką sukienkę? proszę o odp :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chyba pisze, że jest z Bodyline. Polecam google :)

      Delete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.