Thursday, April 5, 2012

Żywa lalka i fryzura kocie uszka

Ostatnio polskie portale internetowe odkryły zdjęcia KotaKoti czyli Dakoty Rose. Dzisiaj już któryś raz natknęłam się na artykuł opatrzony tytułem "Żywa lalka" i jej zdjęciami
Po nitce do kłębka, znalazłam filmik, na którym pokazuje, jak zrobić fryzurę kocie uszka [kliknij w obrazek]

Przeglądając Taobao (chiński odpowiednik serwisu eBay) znalazłam jeszcze bardziej niewiarygodną dziewczynę. Ma 160cm wzrostu i waży 40kg (jakoś w te parametry nie wierzę,dałabym jej ok 35kg, a Wy?). Nie znam jej imienia, jest modelką sklepu Coconuts.
To tylko przykład, gdyby poszukać to łatwo byłoby znaleźć inne azjatyckie modelki tej postury. Estetyka i uroda, czy już wynaturzenie?
Właściwie, to szukałam butów...

8 comments:

  1. hah, masakra ja nie wiem jak ona to robi, ale rzeczywiście wygląda jak porcelanowa lala

    ReplyDelete
  2. małe laleczki. urocze, dziewczęce i tak naprawdę nęcą nas- kobietki. bo chyba żaden (zdrowy!) chłopak się aż tak nie zachwyci;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś, w tym jest... zupełnie inny całokształt kobiety działa na mężczyzna, a inny na płeć piękną

      Delete
  3. Uwielbiam Coconuts! Nic jeszcze nie kupiłam od nich, ale mają ładne rzeczy i, co ważne, oczywiście piękne zdjęcia. Nigdy nie mogę wyjść z zachwytów nad ich modelką, chociaż jej nogi na niektórych fotkach przerażają chudością...
    Buty boskie *___*
    Co do Dakoty, ma w sobie coś hipnotyzującego, ale nie potrafię znieść jej lalkowatości. Jak dla mnie to już przesada, patrzę na jej zdjęcia i nie widzę ani trochę życia. Kiedyś widziałam jej fotki z czasów bycia scene - wyglądała okropnie, ale przynajmniej widać było na pierwszy rzut oka, że oddycha i ma jakieś emocje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakota sztuczna? Ona jest mistrzynią grafiki komputerowej, edytuje nie tylko zdjęcia ale też filmy:)
      Niedawno trochę poczytałam na jej temat, na prawdę wygląda bardzo zwyczajnie;p

      Delete
  4. Living dolls http://www.justinjuliet.blogspot.com/ and http://jagadollygumisiowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. to dziewczę wygląda jakby anoreksję miało. Nóżki jak moje ręce. Ale buty śliczne

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.