Tuesday, May 1, 2012

Japońska sukienka w kwiatki | Bodyline l033 JSK review

Dzisiaj kilka słów o oryginalnej japońskiej sukienki w stylu classic lolita fashion. Przyznam, że na zdjęciu wygląda okropnie, zdecydowałam się na nią gdy znalazłam jej real photo, na którym wyglądała bardzo ładnie. Przy zakupach sukienek japanstyle, szczególnie w Bodyline, radzę zacząć od znalezienia realnego zdjęcia. Pozwoli to obiektywnie spojrzeć na wybraną rzecz i uniknąć przykrych niespodzianek 
kolorystyczno-estetycznych.
Sukienka JSK czyli jumper skirt - bez rękawków

Zdjęcie firmowe mojej sukienki...
  Zbliżenie na detale i... wiecie już, dlaczego ją uwielbiam



Odprułam jej falbanki przy ramiączkach, szybka i łatwa operacja, nie widać żadnych "blizn"

  
Poniższe zdjęcie najlepiej oddaje kolor kwiatowych wzorów.
------------------------------------------------------------
Wehikul czasu  - czerwiec 2015 roku
- sukienka nadal wisi w mojej szafie i ma się świetnie, noszę od czasu do czasu.

7 comments:

  1. Japońska moda słynie z falban i przepychu, ale nie wiem czy to do mnie przemawia... Jednak łączka ładna :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.