Wednesday, May 22, 2013

Shiro dress Bodyline L362

Prawdopodobnie ostatnia moja sukienka z Bodyline. Bardzo ucieszyłam się z wizyty kuriera, szybko rozpakowałam, wyprasowałam i przymierzyłam^^

Marzyłam o czarnej, niestety  jest już od dawna wyprzedana, zastanawiam się nad przefarbowaniem jej, wypatrzyłam już nawet farbę... Jestem pozytywnie zaskoczona jakością sukienki, bałam się, że materiał będzie cienki i podatny na gniecenie, jest miły w dotyku i matowy. Sama sukienka mnie zchwyca, jednak mam wrażenie, że jestem na nią  wysoka, z boku i z tył nie wygląda już tak pięknie, jak z przodu... na razie wisi w szafie, poczekam aż uwielbienie minie i wtedy pomyślę o jej dalszych losach.
Wianek, bransoletka - projekty własny
Sukienka - Bodyline
Halka - projekt własny

6 comments:

  1. Mi do gustu nie przypadła, wygląda zbyt infantylnie, może faktycznie czarna byłaby lepsza.

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Piękna sukienka, bardzo dużo pracy trzeba włożyć w uszycie takiej sukienki.

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.