Friday, August 1, 2014

Torebka z Chin - Fork girl Aliexpress.com




Fork Girl bag
Cena: ok 18$

Znalazłam ja przez przypadek wpisując hasła "vintage", "bag", "cute", "girl". Obecnie najłatwiej ją znaleźć wpisując... "fork girl".
Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, przez zdobiący ją obrazek (z jednej strony). Dziewczynka z widelcem w buzi i kwiatkiem we włosach mnie urzekła…
Po ponad miesiącu oczekiwania ucieszyłam się z wizyty listonosza (kto zamawia bezpośrednio z zagranicy ten wie, jak ważną osobą w życiu staje się pan listonosz lub pan kurier;p)
Nie wyglądała tak elegancko, jak na zdjęciach na aukcji, a obrazek jest troszkę bledszy. W pierwszym tygodniu noszenia odpadł mi ćwiek przy mocowaniu rączki (musiałam ratować mocowanie drutem..), miałam też problemy z zacinającymi się lub rozdwajającymi zamkami.
Później zamki wielokrotnie się psuły, musiałam je ciągle naprawiać, aż wreszcie jeden z suwaków rozpadł się na kawałki (i już rozumiem, dlaczego jedna, jedyna komora torebki ma aż 2 zamki błyskawiczne;p)

Podsumowując:
- kiepska jakość materiałów i krótki żywot
- bardzo nietrwała i zawodna
- mało praktyczne podwójne zapięcie
- zamawiana z zagranicy = długi czas oczekiwania
+ ślicznie wygląda (zebrała mnóstwo komplementów!)
+pojemna


http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/745246305/Free-shipping-2013-doodle-little-girl-fork-shoulder-bag-handbag-women-s-handbag-small-bag-little.jpg

Zdjęcie sprzedawcy^

Czy polecam tą torebkę?
Średnio… Trudno mi powiedzieć, czy trafiłam na jakąś podróbkę, czy „ten typ tak ma”. Na Aliexpress.com była dostępna u rożnych sprzedawców w różnych cenach (12-25$) wszyscy mieli te same zdjęcia produktu… Teraz widzę różne zdjęcia i różne rodzaje torebek z widelcową dziewczynką, zobaczcie sami >klik<  Czy kupiłabym po raz drugi tą torebkę, wiedząc o jej jakości? Nie wiem... w wolnej chwili spróbuję zrobić coś z tym zamkiem...

Na co bardziej zwracacie uwagę robiąc zakupy - na śliczne printy czy na jakość ubrań i dodatków?


4 comments:

  1. Ja zwracam uwagę najbardziej na jakość produktu. Dopiero później na cenę :)

    ReplyDelete
  2. Torebka wygląda fajnia, ale słaba jakość mnie skutecznie odstrasza :)

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że słaba jakość, bo torebka naprawdę jest rewelacyjna:) Nawet kolorystycznie można by było ją dobrać do wielu stylizacji.

    ____________
    www.e-vintage.pl

    ReplyDelete
  4. Nadruk to nie moja stylistyka, ale fason torebki jest świetny, szkoda, że z jakością tak cienko. Dlatego osobiście bardzo rzadko kupuję ciuchy i dodatki przed internet, wolę sama dotknąć, obmacać i sprawdzić, czy nie rozpada się w rękach ;)

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.