Sunday, September 8, 2013

Pokaz mody w Kostrzynie nad Odrą - relacja

Jak wiecie od jakiegoś już czasu próbuje projektować i szyć, ostatnio - dzięki współpracy z Celebration Productions - miałam okazję pokazać swoje twory. Był jeden warunek - przygotować minimum 6 sylwetek (czytaj przygotować stroje na 6 modelek) w ciągu tygodnia... o całej imprezie dowiedziałam się w ostatniej chwili, trochę szaleństwo ale miałam ostrą motywację, normalnie uszyłabym o połowę mniej rzeczy;p Marzyły mi się barokowo-wiktoriańskie sukienki pełne koronek i falbanek jednak z uwagi na czas postawiłam na prostsze fasony. Są obiecane koronki i falbanki, w następnym poście pokażę same ubrania. Ogólnie jestem bardzo ciekawa Waszych opinii i z góry dziękuję za każdy komentarz.
Zapraszam do obejrzenia filmu, szczególnie od 4 minuty:)
A więc czas na premierę filmu z Celebration Fashion Night: NEXT CITY Kostrzyn nad Odrą, która powstała przy udziale Fundacja Nowoczesne Lubuskie. Prosimy o udostępnianie filmu na swoich tablicach. W filmie, jak i na imprezie swoje kolekcje zaprezentowali Arltett, Yogata oraz UsagiFashion. Make Up & Hair Mobilne Piękno Fryzjerstwo & Visagé Adrianna Szopa
- z tablicy fb Celebration Productions

http://www.youtube.com/watch?v=lPxKNrBvGN4


 W dość trudnych warunkach oświetleniowych udało mi się uwiecznić tylko 3 z 6 stylizacji. Na zdjęciach wspaniałe modelki, dzięki dziewczyny:)

Lubimy? :)
UsagiFashion

0 Komentarzy:

Post a Comment

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.