Saturday, June 6, 2015

Sukienka w rozmiarze XXL na spódniczkę DIY

Ostatnio nawinęła mi się dziwna "babcina" sukienka w rozmiarze XXL, nie mogłam się oprzeć żeby jej nie przerobić na spódniczkę;p Urzekły mnie różyczki na ciemnym, granatowym tle.

Oto stan "przed"
, dodający lat i kilogramów, moim skromnym zdaniem, paskudny.

 Odmierzyłam i odcięłam kawałek na spódniczkę. Podobny kawałek wycięłam z jakiegoś innego, połyskującego materiału na podszewkę.


Wycięłam jeszcze pasek, przednią połowę usztywniłam, a w połowę wciągnęłam gumę. 
Wszystko zszyłam i gotowe!

Zdjęcie z dusza na ramieniu - mój Duch <3

Mam 2 szczury, pan X wcale nie chciał współpracować, ogólnie zyją swoim życiem i trudno zrobić im jakieś zdjęcia.

Moje ogony zapraszają na Instagram

2 comments:

  1. Wygląda świetnie, wyszła z tego znaczenie ładniejsza spódnica niż tunika :)

    ReplyDelete
  2. Świetna! Naprawdę podziwiam. Ja bym się tylko pokusiła o delikatne skrócenie :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.