Wednesday, May 29, 2013

Łąka nocą - nowa spódniczka

Odmierzam materiał i dzielę go na odpowiednio odmierzone części. To będzie spódniczka:) 
Tutaj już z podszewką i paskiem
 Marszczenie i przyszywanie falbanki
 
Zszywanie spódniczki w całość, osobno podszewka i osobno materiał, wspólny tylko pasek.
Wciąganie, a później przyszywanie gumki w pasku
Gotowe:) Jak Wam się podoba?

Użyłam lekkiego, bawełnianego materiału, jest idealny na lato. Świetnie się nosi i, co mnie pozytywnie zaskoczyło, nie gniecie się jakoś strasznie. Kolejna Uwolniona Tkanina, chociaż nie do końca bo zostało mi jej jeszcze trochę, tak na drugą taką spódniczkę, nawet mocniej rozkloszowaną:)

7 comments:

  1. świetnie Ci wyszła,też chciałabym taką spódniczkę -no może nieco krótszą:)

    ReplyDelete
  2. Cudna spódniczka, fajnie ze tu trafiłam. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Fajna szkoda ze ja nie umiem szyc.

    ReplyDelete
  4. Spódnica jest rozkoszna! :D Jak ja Ci zazdroszczę takich umiejętności! :)

    ReplyDelete
  5. śliczny blog i zdjęcia, pozdrawiam! :D

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.