Monday, August 17, 2015

Biała haftowana sukienka w roli bluzki

 Jakiś czas temu popełniłam bardzo romantyczną i sensualną sukienkę, chciałam ukazywać linię sylwetki - zależnie od okoliczności - zakrytą dobrze dobraną halką lub... światłem księżyca. W praktyce materiał okazał się
mniej prześwitujący, otulający ciało niczym mgła, za to wzorowo eksponujący bieliznę;p Po pewnym namyśle zdecydowałam się zabrać ją na sesje zdjęciową i odkryłam jej nowe zastosowanie - bluzka! Słodka i dziewczęca stylizacja zyskała nowe, bardziej kobiece oblicze, a ja nową część garderoby:)

 W której wersji chętniej nosiłabyś "białą mgiełkę" 
- jako sukienkę...

https://instagram.com/p/5fsG-HNzdy/?taken-by=usagifashion

... czy jako bluzkę?

https://instagram.com/p/6a7VtuNzW9/?taken-by=usagifashion

Latem zawsze ważę trochę mniej - spódniczka zrobiła się dla mnie za duża ale agrafka pilnuje aby stylizacja nie ujawniła zbyt wielu szczegółów;p Nie martwię się, mam pretekst, żeby uszyć nową:)

https://instagram.com/p/6TidHuNzVk/?taken-by=usagifashion

 {Przerwa na herbatę}

Bluzka/sukienka - UsagiFashion
Spódnica - UsagiFashion
Kwiaty/biżuteria - bezimienny sklep
Zdjęcie - A.P. 
Jeśli podobał Ci się ten post zajrzyj też na mój #INSTAGRAM

7 comments:

  1. Obie wersje bardzo mi się podobają, chociaż w roli bluzki jest chyba ciekawiej :)

    ReplyDelete
  2. Prześliczna sukienka i stylizacja!!!

    ReplyDelete
  3. Hej, jest ślicznie! I ha, mój blog też kiedyś był królikowy, teraz po tym zostało mi logo. :D

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wygląda to połączenie! Też raz miałam założoną sukienkę w roli bluzki do spódnicy :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  5. Romantycznie, dziewczęco. Przecież nic nie musi być oczywiste... Sama sukienka dla niektórych, może wyglądać jak koszula nocna (ja osobiście lubię taki klimat), ale w połączeniu ze spódnicą jest bezpieczniej i ciekawie.

    ReplyDelete
  6. Sukienka świetnie sprawdziła się w roli bluzki, mistrzowskie połączenie z tą spódnicą!

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.