Saturday, November 28, 2015

Czasem śnię, że latam - latająca sukienka wiatr i woda

 Gdy szyłam tą sukienkę myślałam o wietrze porywającym białe kartki papieru lub płatki śniegu oraz o morskich falach, o szumiącym morzu i to tym, jak cudownie tańczą materiały gdy zdjęcia wykonywane są pod wodą. Bardzo chciałam aby mój twór miał tą cudowną zdolność do lotu i lekkiego opadania.
Dzięki pomocy zdolnej fotografki i porannego światła udało mi się pokazać lekkość i taniec. Nie myślcie tylko, że stałam, a sukienka przelewała mi się przez ramiona, jak w reklamach jogurtów, farb satynowych i innych płynnych produktów. Cały czas nią rzucałam, tak samo, jak balonikami:) Jeśli chcesz aby obszerna spódniac, z lekkiego materiału zaprezętowała się w całej okazałości - zbierz całą wierzchnią warstwę ( u mnie było ich kilka), zamknij w dłoni i rzuć energicznie do góry. Przybierz szybko niewinną pozę i pozwól fotografowi uwiecznić ten moment zanim materiał znów spadnie. Zabawa i zdrowy ruch gwarantowany!

 
Oglądaliście kiedyś film "Czasem śnię, że latam"? Jeśli nie to szczerze go polecam:) Opowiada o pewnej tancerce, o jej trudzie, radościach i zmartwieniach, o ciężkiej pracy i o pięknie baletu. Swobodna fabuła, w bardzo naturalny sposób pokazuje balet "od kuchni". W roli głównej Weronika Frodyma - dziewczyna, która opowiada swoją własną historię! Dała mi motywację do samodzielnego stworzenia czegoś, co jest choć trochę tak intrygujące jak jej taniec. Najbardziej utkwiły mi w pamięci sceny tańca pod wodą, niesamowite!


Zdjęcia wykonała Izabella Sapula


Aby wszystko było idealnie zadbałam o makijaż i założyłam moje ulubione soczewki powiększające oczy. Jeśli jesteście ciekawi, jakich kosmetyków używam do sesji zdjęciowych, zajrzyjcie koniecznie na mojego bloga z recenzjami usagi-lapin.blogspot.com
A tu, wkrótce, kolejne kadry z sesji!

4 comments:

  1. Magiczna! Sesja, ty, sukienka i miejscówka :)

    ReplyDelete
  2. https://www.youtube.com/watch?v=D4xc9ev93ZU
    Pięknie komponuje się ze zdjęciami :) Gdzie masz takie widoki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opuszczony budynek pod Poznaniem, fotografka wyczarowała^^

      Delete
  3. Zdjęcia zapierające dech w piersiach :)

    ReplyDelete

Konstruktywna krytyka i uzasadnienie opinii mile widzialne:)
Dziękuję za komentarz!

Reklamy aukcji i konkursów będą kasowane.